Code 95/Transport
Wettelijk kader (KB van 4 mei 2007)
Lid van FEDOC95, federatie van de opleidingscentra voor rijopleidingen Code95.
Doelgroep
Beroepschauffeurs (C, C+E, C1, C1+E)
Alle personen uit de transportwereld die meer willen halen uit hun business door de juiste inzichten en de juiste omgangsvormen te verwerven inzake klantvriendelijkheid, alsook het besef van de impact die klantvriendelijkheid kan hebben op het imago van het bedrijf en van jezelf.
Inhoud opleiding Klantvriendelijkheid - CAT.3
Inzichten verwerven in het belang van de kwaliteit van:
de dienstverlening door de bestuurder
de uitvoering van taken van de bestuurder
de contacten waarmee de bestuurder te maken krijgt
de organisatie van het werk
de commerciële en financiële gevolgen van een geschil
Aanscherpen van klantgerichte competenties
Impact van klantvriendelijkheid op het imago van het bedrijf (en van jezelf!)
Opstellen van een persoonlijk actieplan
Praktisch
Opleiding bestaat uit 7 lesuren en telt mee voor 7 punten in het kader van de nascholing voor vrachtwagenchauffeurs
Max. 15 deelnemers
Locatie: in je bedrijf of in ons opleidingscentrum
Na het volgen van de volledige opleiding ontvangt de cursist via NOA Trainings een nascholingsbewijs van 7 punten van MOW Vlaanderen.
Procedure rijbewijs
Wanneer de vrachtwagenbestuurder 5 attesten van elk 7 punten heeft verzameld bij een erkend opleidingscentrum, kan hij/zij op de gemeente zijn/haar rijbewijs laten valideren voor de vakbekwaamheid (code 95).