Klantvriendelijkheid - CAT.3 Opleiding Code 95 | NOA Trainings

Klantvriendelijkheid - CAT.3

Erkende module OCF-100 MPM 008 – 7 punten van de vakbekwaamheid

Code 95/Transport

Wettelijk kader (KB van 4 mei 2007)

NOA Trainings is erkend bij Vlaanderen MOW (departement Mobiliteit en Openbare Werken) met erkenningsnummer OCF-100.

Lid van FEDOC95, federatie van de opleidingscentra voor rijopleidingen Code95.

Doelgroep

Beroepschauffeurs (C, C+E, C1, C1+E)

Alle personen uit de transportwereld die meer willen halen uit hun business door de juiste inzichten en de juiste omgangsvormen te verwerven inzake klantvriendelijkheid, alsook het besef van de impact die klantvriendelijkheid kan hebben op het imago van het bedrijf en van jezelf. 

Inhoud opleiding Klantvriendelijkheid - CAT.3

Inzichten verwerven in het belang van de kwaliteit van:

de dienstverlening door de bestuurder

de uitvoering van taken van de bestuurder

de contacten waarmee de bestuurder te maken krijgt

de organisatie van het werk

de commerciële en financiële gevolgen van een geschil

Aanscherpen van klantgerichte competenties

Impact van klantvriendelijkheid op het imago van het bedrijf (en van jezelf!)

Opstellen van een persoonlijk actieplan

Praktisch

Opleiding bestaat uit 7 lesuren en telt mee voor 7 punten in het kader van de nascholing voor vrachtwagenchauffeurs
Max. 15 deelnemers
Locatie: in je bedrijf of in ons opleidingscentrum

Na het volgen van de volledige opleiding ontvangt de cursist via NOA Trainings een nascholingsbewijs van 7 punten van MOW Vlaanderen.

Procedure rijbewijs

Wanneer de vrachtwagenbestuurder 5 attesten van elk 7 punten heeft verzameld bij een erkend opleidingscentrum, kan hij/zij op de gemeente zijn/haar rijbewijs laten valideren voor de vakbekwaamheid (code 95).

Wil je een gedetailleerde offerte? Of wil je hulp om maximaal te profiteren van subsidies?

Je kan met ons beroep doen op de KMO portefeuille en eventueel het sectorfonds.
Neem contact op met ons via +32 (0)14 390 113, of via onderstaand formulier.

reviews

Tevreden klanten aan het woord

Google totaalwaardering 4.3 uit 5, op basis van 40+ waarderingen.

Inschrijven nieuwsbrief

Zo word je altijd als eerste op de hoogte gebracht van ons laatste nieuws, updates, jobs, tips & promoties.
​​​​​​​Stay UP-TO-DATE!

blog

In de kijker

Contacteer ons

Hoe kunnen wij je helpen?

Vragen over onze opleidingen, aanpak of andere zaken?
Stuur ons snel een bericht.